Regularne ćwiczenia fizyczne są dobre dla męskiej erekcji. Ale jak dużo ćwiczeń potrzebuje mężczyzna, aby zauważyć korzyści w sypialni?

Eksperci zalecają 160 minut tygodniowo.

Dokładniej, naukowcy sugerują 40 minut nadzorowanej, umiarkowanej aktywności aerobowej cztery razy w tygodniu przez co najmniej sześć miesięcy, zgodnie z badaniem 2018 Sexual Medicine.

Zalecenie opiera się na przeglądzie 10 badań medycznych dotyczących ćwiczeń u mężczyzn z ED związanych z brakiem aktywności fizycznej, otyłością, wysokim ciśnieniem krwi, chorobami serca lub objawami zespołu metabolicznego, który może obejmować wysoki poziom cholesterolu i wysoki poziom cukru we krwi.

Dlaczego ćwiczenia pomagają? Aktywność fizyczna korzystnie wpływa na zdrowie układu sercowo-naczyniowego, utrzymując silne serce i pompującą krew. Dobry przepływ krwi do penisa jest krytyczny dla mocnej erekcji.

Autorzy stwierdzili, że dobrze jest dodać interwały o dużej intensywności do treningu o umiarkowanej intensywności. Trening oporowy może być częścią mieszanki, zbyt.

Gotowy na siłownię? Zanim to zrobisz, dobrze jest spotkać się z lekarzem, aby omówić realny plan ćwiczeń, zwłaszcza jeśli nie jesteś bardzo aktywny fizycznie. Być może trzeba będzie zacząć powoli i rozwijać swoją rutynę treningową. Lekarz może również zasugerować konkretne zajęcia, które pomogą Ci osiągnąć cel.

Być może odkryjesz, że efektem końcowym będzie nie tylko lepszy seks, ale także lepszy ogólny stan zdrowia.

 

Wasze komentarze (0)

Masz coś do powiedzenia? Napisz!